Leer je hoe je jouw aanbod kraakhelder, klantgericht en overtuigend presenteert.
Wat verkoop je eigenlijk écht? Wat beloof je je klant? En waarom zou iemand voor jou kiezen?
In deze workshop werk je aan een propositie die wérkt. Geen losse bulletpoints of marketingtaal, maar een verhaal dat klopt — met een duidelijke klantbelofte, onderbouwing én onderscheidend vermogen. Je werkt aan je eigen dienst of product en gaat naar huis met een propositie die je direct kunt inzetten in sales, marketing of een pitch. Kortom: meer overtuiging, minder twijfel.
'Als communicatieadviseur is Nadine heel veelzijdig. Ze weet intern snel haar weg te vinden en onderwerpen en mensen met elkaar te verbinden. Ze is goed voorbereid, werkt overzichtelijk en prettig in de samenwerking'.
'Nadine pakt een traject grondig aan. Alvorens ze start gaat ze eerst in gesprek met alle stakeholders en zet het vraagstuk goed uiteen. Ze zorgt voor duidelijke terugkoppeling, komt afspraken na en werkt toe naar een goede concrete oplossing en plan van aanpak. Het is fijn samenwerken met Nadine'.
'Het werken met Nadine is in een paar woorden samen te vatten: professioneel, deskundig en punctueel. Haar ervaring om verschillende partijen goed op elkaar af te stemmen (reclamebureau, webshopontwikkelaar, wij als klant, ect.) en alles in de juiste banen te leiden was doorslaggevend voor het meer dan succesvol slagen van dit project. Bij een volgend project werkt ik weer graag met haar samen'.
'Nadine is goud waard. Als empathisch leidinggevende geeft ze jou het gevoel dat je er toe doet en zet je helemaal in je kracht door naar je talent te kijken. Als je met haar samenwerkt dan weet je dat alles op z'n pootjes terecht komt. Rustig en vooral met een fijne helikopter view. Nadine heeft veel kennis van haar vak en is er ook gepassioneerd over'.
'Nadine is very efficient and pleasant to work with. The partners she works with delivered great work with our new brand identity, photo shoot and website'.
'Je expertise heeft ons enorm geholpen bij de zoektocht naar een eigen identiteit. Je blijft kritisch, bent flexibel maar houd goed vast aan je stappenplan om uiteindelijk een goede positionering van ons bedrijf neer te zetten. En daarna kreeg dit smoel door een verfrissende website. Ik ga je zeker aanbevelen bij relaties!'