Een merk dat klopt, een verhaal dat overtuigt en een website die werkt.
Je merk voelt als een compromis. In elk gesprek moet je het opnieuw uitleggen. Niet omdat je slecht werk levert, maar omdat je verhaal niet scherp is.
Ik help MKB-bedrijven hun positionering aanscherpen, een huisstijl ontwikkelen die klopt met wie ze zijn en een website neerzetten die weer past bij waar ze staan. Alles in lijn: merk, verhaal en uitstraling.
We beginnen niet bij kleur, maar bij keuze. Niet bij vorm, maar bij visie. Geen mooi jasje, maar een visuele identiteit die van binnenuit klopt. Een website die laat zien wie je bent, vertrouwen wekt en aanzet tot actie.
Je krijgt een compleet traject van strategie tot live website, uitgevoerd in 12 tot 16 weken. Vanaf €7.000.
Ik maak een analyse van de trends en ontwikkelingen in jouw markt, je concurrenten, je positionering en aanbod.
We brengen terug naar de essentie: waar sta je voor, voor wie ben je er, wat verkoop je en waarom kiezen ze jou?
Structuur, teksten, ontwerp en techniek in één lijn. Geen losse flodders, maar een kloppend geheel.
Structuur, teksten, ontwerp en techniek in één lijn. Geen losse flodders, maar een kloppend geheel.
Maatschappelijk Zorg Vastgoed startte zonder eigen website of merkidentiteit. Samen bouwden we aan een strategische positionering, een merk dat hun maatschappelijke missie én zakelijke ambitie weerspiegelt, en een website die vertrouwen wekt bij zorgverleners, gemeenten en investeerders.
“Je expertise heeft ons enorm geholpen bij de zoektocht naar een eigen identiteit. Je blijft kritisch, bent flexibel maar houdt goed vast aan je stappenplan. En daarna kreeg dit smoel door een verfrissende website.”
— Benno van Bergen, Maatschappelijk Zorgvastgoed
Contour Fine Tooling is wereldwijd marktleider in diamant-precisietooling. Hun merk bleef achter bij hun positie. Ik herijkt hun positionering, begeleidde het vernieuwen van huisstijl en website, en hielp hen bij het aantrekken van de juiste marketingcapaciteit.
“Nadine is very efficient and pleasant to work with. The partners she works with delivered great work with our new brand identity, photo shoot and website.”— Michael Eneberg, CEO Contour Fine Tooling
ProCleanroom ontwikkelt hoogwaardige cleanroomoplossingen voor de hightech-, farmaceutische en medische sector. Voor hun verbruiksartikelen realiseerde ik een schaalbare B2B-webshop — als strategische uitbreiding van hun merk en marktpositie.
Van huisstijl en content tot e-commerce en fulfilment: het resultaat is een professioneel platform dat technisch klopt én commercieel presteert.
“Het werken met Nadine is in een paar woorden samen te vatten: professioneel, deskundig en punctueel. Dankzij haar regie tussen alle partijen is dit project meer dan succesvol verlopen. Bij een volgend project werk ik weer graag met haar samen.”— Hugo Woudsma, marketing manager ProCleanroom
Ik maak graag kennis en hoor meer over jouw bedrijf, ambities en waar je naartoe wilt. Vrijblijvend, digitaal of met een echt kopje groene thee.
Weet je nog niet zeker of je behoefte hebt aan een totaal traject? Start dan met de quick scan: een snelle, scherpe analyse van je merk, marktpositie en online uitstraling. Binnen 1 week.